Het traject voor een wervende website. Waarop jouw expertise duidelijk en aantrekkelijk gepresenteerd wordt aan de mensen waar jij het liefst mee werkt.
Voor wie: Enthousiaste spirituele ondernemers die iedereen wel willen helpen. En het lastig vinden om overtuigend en helder te omschrijven wat de impact is van hun methode.
Zodat de mensen die jij het leukst vindt en het beste kan helpen bij jou komen.
Je bent mega enthousiast over wat je doet. Je hebt een methode waar je ten diepste in geloofd en hier wil je zoveel mogelijk mensen mee helpen.
Daarom heb je op dit moment nog niet heel duidelijk voor een doelgroep gekozen.
Verder vind je het lastig om in heldere en overtuigende bewoording op je website te zetten wat je nou precies doet en hoe dit voor die diep gewenste transformatie zorgt.
Je houdt het daarom nu maar kort en bondig. Mensen houden toch niet van te veel tekst?
Je hebt wel gehoord dat het goed is om een specifieke doelgroep te kiezen. Maar je durft het eigenlijk niet zo goed aan.
Je vindt het lastig om overzicht te creëren op je website.
Als je eerlijk bent zijn je producten niet een logisch gevolg op elkaar.
Je weet niet zo goed via welke kanalen je het beste kunt promoten om mensen op jouw site te krijgen.
Je website is duidelijk, overzichtelijk en wervend.
Waarop superleuke mensen met wie jij dolgraag wilt werken, snel vinden wat ze zoeken en overtuigd worden dat jij degene bent die ze kan helpen met wat ze nodig hebben.
Als ze een laagdrempelig product bij je hebben afgenomen zijn ze hierdoor zo enthousiast over de impact dat ze niet kunnen wachten om daarna daarop aansluitende sessies of trajecten bij je af te nemen.
Via Instagram, The Good Spirit.nl en misschien ook nog wel andere kanalen weet je zonder moeite steeds weer nieuwe mensen aan je te binden. En bestaande cliënten als fans te behouden.
Dit is een traject waarbij ik je help om je website helder en duidelijk vorm te geven. We doen dit vanuit de “standaard” marketing & communicatie principes. Waarbij we kijken naar je visie, missie en doelgroep. Waarna je een productportfolio gaat ontwikkelen (of je huidige tweaken).
Om dit vervolgens aantrekkelijk en duidelijk op je website te presenteren. En daar dan weer promotiekanalen aan te verbinden.
Maar….dan afgestemd.
Alles wat ik hierboven benoem vormt de back bone van je bedrijf. Het gevaar alleen met algemene principes is dat je snel meegaat in dat wat voor de meeste mensen goed werkt.
Alleen zoals ik zelf bij verschillende trajecten bij business coaches heb ervaren is dat je alles kunt doen zoals het hoort, maar als het niet alligened is met jouw purpose of als er andere blokkades of issues in de weg zitten, dan werkt het niet.
Daarom maak ik Akasha readingen onderdeel van dit traject. Dit zijn readingen in het energetisch archief van het universum. Dat informatie bevat over jouw ziel en zielenreis. Er is ook een Akasha kroniek over jouw bedrijf!
Hierin kunnen heel concrete vragen worden meegenomen over bijvoorbeeld je doelgroep. Maar het kan ook gaan over welke blokkades je nu in de weg zitten om meer zichtbaar te zijn.
Het The Good Website-traject duurt drie maanden. Aan het einde van het traject heb je een duidelijke verhaal over wat je doet, voor wie en de impact die je hiermee wilt creëren in de (nieuwe) wereld.
Dit alles vertaald in een helder productportfolio dat overzichtelijk én aantrekkelijk wordt weergegeven op je website zodat het jouw ideale klant overtuigd om met jou te werken.
Via instagram en/of eventuele andere kanalen deel je over jouw expertise en impact zodat steeds weer nieuwe mensen bij jou(w website) terecht komen. Én bestaande cliënten fans blijven.
Doordat we dit in afstemming met de Akasha kronieken doen, maak je keuzes die echt bij jou passen.
De readingen werken bij mij zo dat we het echt samen doen. Het is niet een eenzijdig verhaal, waarbij ik alleen maar vertel wat ik tijdens een reading tegenkomen.
We doen het samen. Ik deel met jou wat er naar boven komt in de kronieken. Hier geef jij jouw reactie en interpretatie weer op. En zo blijft het een gesprek waarin we beide dingen voelen, vinden en/of ervaren. Zo worden er zuiver beslissingen genomen en inzichten op gedaan die jij ook echt voelt en met overtuiging onderschrijft.
Naast inzichten en inspiratie opdoen kunnen we ook heel specifiek bepaalde blokkades helen die je in de weg zitten bij de groei en de flow in je bedrijf.
Gekoppeld aan dit traject krijg je gratis een jaar zichtbaarheid op The Good Spirit. Via de verschillende kanalen van The Good Spirit deel ik over jouw expertise, sessies en workshops.
Omdat ik tijdens dit traject een diepe inkijk krijg in jouw bedrijf kan ik er nog beter en enthousiaster over delen. Daarnaast is jouw website na dit traject duidelijk, helder en aantrekkelijk zodat de mensen die ik doorverwijs makkelijker overtuigd worden om klant van jou te worden.
Hieronder lees je wat de onderwerpen zijn per module. Je krijgt de informatie om de twee weken in video en pdf’s voor de uitwerkingen.
Daarnaast doen we drie sessies van anderhalf uur via Zoom of live als we bij elkaar in de buurt wonen. Tijdens deze sessie doen we de Akasha readingen, kijk ik met je mee en brainstormen we. Per onderwerp en per sessie kijken we wat het beste past.
Tussen de sessies door hebben we drie keer een belafspraak van een half uur en kun je me altijd mailen met vragen en om mee te kijken naar uitwerkingen van de modules en teksten.
Tijdens deze module onderzoek je wat jou uniek maakt. Wat onderscheidt jou van anderen? Dit vertaal je naar een verhaal dat jou neerzet als een expert waardoor jouw ideale klant met je wil werken.
In module 2 ontdek je wie jouw ideale klant is. De mensen op wie jij je hebt beste kunt richten. Zodat je cliënten krijgt die graag willen, echt transformaties doormaken en je aanbevelen bij anderen.
Tijdens deze module maak je een portfolio van producten waar jij zelf blij van wordt en die logisch op elkaar aansluiten voor jouw ideale klant met passende prijzen.
Je gaat aan de slag met teksten die gelijk duidelijk maken waarom jouw aanbod datgene is wat jouw ideale klant nodig heeft.
In module 5 ga je je website zo inrichten dat bezoekers graag klant bij je worden.
In deze laatste module kijk je welke manieren het beste bij jou passen om bestaande klanten als fan te behouden en hoe je nieuwe klanten werft.
Hoe kom ik aan die Marketing & Communicatie skills?
Ik heb 10 jaar bij het Centraal Museum in Utrecht gewerkt. Het was mijn eerste baan. Ik kwam binnen als assistent marketing & communicatie bij het team dat het nijntje museum heeft opgericht. En uiteindelijk was ik Hoofd Marketing, Communicatie en Educatie van het Centraal Museum in z’n geheel en zat ik in het management team.
Tien jaar lang heb ik me dagelijks op allerlei manieren beziggehouden met marketing en communicatie. Zoals het schrijven van persberichten en nieuwsbrieven, het bedenken en uitvoeren van campagnes, het ontwikkelen van een nieuwe huisstijl en het opzetten van een nieuwe website tot het schrijven van bijdragen aan strategische beleidsstukken voor het verkrijgen van subsidie.
Mede door die jarenlange ervaring is het een tweede natuur geworden om snel hoofd- van bijzaak te kunnen onderscheiden en te weten hoe je helder, overtuigend en enthousiasmerend communiceert op een strategische manier.
Hier pluk ik nog steeds de vruchten van bij het delen over de Good People en The Good Spirit.nl. En kan ik jou dus goed helpen bij het ontwikkelen van een duidelijke en aantrekkelijke website gericht op mensen waar jij het liefst mee werkt.
De investering voor dit traject is €950,- als je in één keer betaald.
En €1000,- als je betaald in drie termijnen.
Dit is een pilotprijs. Ik heb 10 plekken beschikbaar voor deze investering. Hierna gaat het bedrag omhoog.
En dit krijg je er nog eens gratis bij: een jaar lang zichtbaarheid op The Good Spirit en alle kanalen die daarbij horen . Ter waarde van €300,-